*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 10 września 2015

trzy razy p

(21)
do poczytania:  Ja czy ja?   ciekawe pytanie zawarte w tekście: Czy jesteś dla siebie ważny?


do posłuchania: kroplą deszczu, bo czekaliśmy na deszcz......


do przygotowania: jesienny bukiet, bo czas podziękować za chleb codzienny
 dożynki już się odbyły, trzeba pomyśleć o jesiennych dekoracjach

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mam z tym problem, często jeszcze ja....... :)

      z wesołymi pozdrowieniami A.

      Usuń
  2. U mnie w tym roku królują ozdobne dynie które obrodziły obficie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę wyskoczyć trochę wrzosów przywieźć cudne w tym roku :)

      Usuń
  3. Podziękować za chleb powszedni! Dobrze, że mi przypominasz Alis. Dzięki :)

    A bukiet piękny, taki dorodny i różnorodny.
    Dobrego dnia Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sołecki bukiet dożynkowy, bo w tym roku nie robili tradycyjnego wieńca :)

      Usuń
    2. Sołtysowa się popisała :))) Nie, to Ty nam opisałaś i pokazałaś. Mogę tylko za eM powtórzyć - fajnie, że jesteś Alis :)))
      Ściskam od serca :)

      Usuń
    3. bardzo mi miło dziekuję :)

      Usuń
  4. Biorę Fleszara i bukiet, bo jeden wartościowy, a drugi piękny :) Posyłam nieustające uśmiechy i również dziękuję, fajnie, że jesteś. Kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eM Twoja zasługa w tym, ze jestem!

      pewnie już bym się poddała, tylko do komentarzy u innych bloger byłby mi potrzebny.
      a tak śmigam: posty, linki WIERSZE, POEZJA,

      i oczywiście ostatnio wernisaże, które proponujesz-
      gzie ja bym je znalazła? nigdy bym na nie trafiła!

      fajna babka jesteś (wiem wiem to chleb pieczony najlepiej Ci wychodzi, ale jak BABKA Ci wyjdzie to też na blogu ja zamieść :)

      Usuń
    2. Babki też mi wychodzą, hehe,

      Alis, ściskam, bez Ciebie, to wiesz, wszystko jest inne :*

      Usuń
    3. a ja siedzę i myślę teraz, bo obraz z ostatniego wernisażu też by pasował do mojego postu.....

      http://www.rad-art.pl/uploads/3/3/0/1/3301983/4277334.jpg

      Usuń
    4. nawet nie pomyślałam jak bardzo pasuje, teraz z linku mam zupełnie inne spojrzenie

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...