*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 18 kwietnia 2015

jak wyrobić w sobie nawyk......4

próbuję, mobilizuję siebie i nie tylko....
świąteczne wyjazdy, gościny i pogoda, zdecydowanie nie sprzyjały kontynuacji wyrabiania nawyku (wyrabiania, bo jeszcze nie przylgnął do mnie na stałe...)
miesiąc, w 30 dni, dla mnie to za mało, spróbuję czy w trzy miesiące się uda


zakluczyć za sobą drzwi ....
próby- nowy miesiąc od nowa?


  1. podrzucam kartofle i zaglądam na siłownię (08.04)
  2. umówione wyjście na spacer (09.04)
  3. wioślarz, rowerek, motyl zaliczone na siłowni(10.04)
  4. wieczorkiem leniwie, z sąsiadami..... (11.04)
  5. niedziela pod znakiem dwóch kółek (hurra własnych)(12.04)
  6. wietrzysko, wietrzysko- sms: nie będę, ale kto inny był chętny :) (13.04)
  7. wieczorne  wyjście deszczowo, więc tylko 10 minut (14.04)
  8. po kilku deszczowych, zimnych dniach w końcu byłyśmy ok 40 minut,  (15.04)
  9. 10 minutowa przejażdżka rowerem, a potem spotkanie z fajnymi Ludźmi, byliśmy na siłowni ok 30 minut (16.04)
  10. brak wytrwałych, sama poszłam na krótki spacer........... mogłam pomyśleć, zastanowić się... budować nawyk?  (17.04), wieczorem zajrzałam na wernisaż, w internetowym świecie też można wyjść?
na siłowni
motyl- wesoła nazwa dla urządzenia? uprzedzając pytania- osobiście nie ćwiczę na tych sprzętach, mam po prostu bardzo blisko  na darmową siłownię pod chmurką :))

wyzwanie dotyczyło wyrobienia nowego nawyku w 21 dni

12 komentarzy:

  1. wychodzenie z bańki mydlanej wymaga wysiłku... ale idzie Ci doskonale... i w dobrym kierunku :) Ciepłe myśli weekendowe przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że z kimś raźniej, jednak kiedyś, kiedy wychodziłam codziennie, i na siłownię trzy razy wtygodniu, nauczyłam się korzystać z MP3... i robiłam to sama ze sobą, z resztą dzięki temu, polubiłam swoje towarzystwo i fajnie jak ktoś jest obok, ale jak nikogo nie ma mam więcej siły w sobie :) U mnie wyjścia blokuje deszcz, ale wiem, że to tylko wymówka :)

    dziękuję za wczorajszy wieczór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze wydawało mi się, że ludzie dają mi siłę, ale może tak nie jest.......
      muszę spróbować...

      było miło...... :)

      Usuń
    2. każdy jest inny.... i czerpie siłę inaczej :) ja tylko tak, bez wątłych myśli :)

      Usuń
  3. dobrze Ci idzie, myślę, że te najważniejsze kroki to podjęcie decyzji i początek realizacji celu
    a siłownia na wolnym powietrzu super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spotykamy się tam na "polityczne" można sobie pogadać.... :)

      Usuń
  4. nie poddawaj się, w końcu wszystko co zaplanowałaś uda Ci się! trzeba czasu :))

    u mnie nadal wieje jak diabli, ale od czasu do czasu pojawia się też i słońce :) ...o dziesiątej wyruszam z kijami :)) - umówiłam się z koleżanką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umówiłaś się, łał, wiem Ty właśnie jesteś taką moją motywacją........ :)

      jeszcze na kijkach nie byłam, ale może w tym roku będzie pierwszy raz??? czekam na stabilizacje pogody, bo nie ma to jak 3 dniowa przerwa z powodu deszczu i zimna :)

      Usuń
  5. Podziwiam Twoje wysiłki. Ja mam taką darmową siłownię , chyba z 7 urządzeniami o dwie minuty od drzwi wyjściowych i ... nie byłam ani razu :(

    Tylko wzdycham, żem za gruba, ale nie ćwiczę :(
    Jesteś na najlepszej drodze do nawyku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie ćwiczę jeszcze, bo ja "korzonkowa" jestem (jeśli zmarznę i mnie przewieje to o sobie przypominają), ale wykorzystuję ja do spacerów, no i gdzie nie gdzie sobie pomacham.... :)

      Do prawdziwej wiosny chciałabym poczuć moc wychodzenia na spacer........... codziennie, bo będę miała w tym roku takie możliwości (w końcu po długim czasie.:))))

      Usuń
    2. Spacer z intencją spacerowania, anie tylko przemieszczania się - super sprawa :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...