*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 2 stycznia 2024

kalendarze do druku

Bardzo przyjazne kalendarze na stornie:  Kalendarze do druku

 dla siebie wybrałam ten z datami świąt. Duże czytelne cyfry, w kolorach dnia, opisy świąt.

Można je pobrać i wydrukować na blogu Edukacyjne bajki do czytania, ciekawie tam sama planuję poczytać posty bajkowe.



i piosenka w świątecznym klimacie. Syn zaśpiewał dla Mamy

9 komentarzy:

  1. Hejka :) Jakie masz samopoczucie w Nowym Roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest źle, odzyskłąm mozliwośc komentowania pod moim loginem, Jestem zachwycona, mam trochę czasu w tym tygodniu, to odświeżam strony z ulubionymi blogami. Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
    2. Nie bardzo mam czas, ale staram się dla relaksu robić to co Ty :)

      Usuń
  2. Kalendarz już mam, ale warto wiedzieć na przyszłość.
    Mój syn zaprojektował książeczkę dla swojego synka na gwiazdkę, czytaliśmy ja razem pod choinką.
    Fajne są takie projekty!
    Widzę u ciebie tylko jedną możliwość komentowania, a to tez utrudnia dostęp czytelnikom...no i wiele komentarzy pewnie masz w spamie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie to zmienić? Dziękuję za podpowiedź

      Usuń
    2. Miałam napisać, ale widzę, że już zmieniłaś, dzięki w imieniu czytelników:-)

      Usuń
    3. cieszę się, że potwierdziłaś, że to działa. Dziękuję pięknie

      Usuń
  3. Dobrze wiedzieć. Oj, do kalendarzy mam słabość!
    Pozdrawiam serdecznie, Alis!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...