*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 21 kwietnia 2015

uwaga wirus

też nie chciałabym stracić bloga
opis zagrożenia u MIRY

zawirusowanie chińską wyszukiwarką, sprawdź u siebie :)
albo zrób kopię




też czytałam u Miry....tylko ,że ja nie mam pojęcia jak zrobić kopię:((


proszę bardzo:
1. na pulpicie lub w innym znanym miejscu utwórz folder: KOPIA BLOGA (pulpit----> PPM (prawy przycisk myszy)---> Nowy ---> Folder)

2. Otwieramy projekt bloga --> szablon-->utwórz\ przywróć kopie zapasową---> pobierz pełny szablon-->zaznaczyć zapisz plik--> pobierze się w folderze: pobrane--> kopiujemy plik np"template3333333" i zapisujemy do naszego znanego folderu.



12 komentarzy:

  1. też czytałam u Miry....tylko ,że ja nie mam pojęcia jak zrobić kopię:((

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Alis za info ... straszne :(

    Oczywiście utknęłam na kopiujemy plik, bo jak klikam na plik to pojawia się tylko "kopiuj adres pobrania :(

    Muszę wieczorem z Jedynakiem to zrobić ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o zdziwiona jestem, ale aż takich wiadomości to nie mam, tylko podstawy :)

      Usuń
  3. Dzięki za ostrzeżenie Alis. Wieczorem jak będę miała wiecej czasu, to siądę i skopiuję!:-))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skopiować skopiowałam, ale kopia pewnie tylko do ostatniego postu, który zarchiwizowałam?

      Usuń
  4. Blogger ostrzega, żeby nie korzystać z dodatków bez ich autoryzacji... kiss

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ciekawe. Niby nie korzystam z obcych linków, ale miałam archiwum tworzone HTMl-em. To też było groźne? Szkoda, bo blogger takiej możliwości nie daje, żeby mieć pasek rozwijany i same posty, bez innych zbędnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obce linki u mnie to: pogoda, ziemia i księżyc i licznik, u Ciebie widać, że masz tylko gadżety z blogera
      archiwum to archiwum, dlaczego miało by być groźne? Jeśli podejrzy się to tworzone archiwum przy pobieraniu, to jest ono właśnie w HTML-u
      :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...