*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 19 kwietnia 2015

wszyscy o wiośnie,

a u mnie jeszcze prawdziwej nie ma.
Tylko taka oszukana, przedwiośnie.
Pączki dopiero pękają nieśmiało, kwiatki- tylko te naprawdę wczesne.
Pozostałe: kupione bratki, przykrywane flizeliną podpędzane tulipany i narcyzy.
Przykryte folią wczesne kwiatki brzoskwini...
I przymrozek był nad ranem....



Wolna Grupa Bukowina - Piosenka wiosenna

10 komentarzy:

  1. A ja kwitnąc w łóżku na zwolnieniu nawet się nie przyglądałam pączkom. Z okno widzę, że się zazieleniło i zażółciło od forsycji :) Jutro zasuwam do pracy to zrobię wywiad środowiskowy :)
    Ściskam Cię serdecznie, i kaw, kwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj BB to zdrówka życzę i miłego spokojnego popołudnia :)

      Usuń
  2. Witaj w klubie... :/ Za specjalnie to i u mnie jej nie widać. Zimno ciągle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc przedwiośnie,
      u juz u nas na Kaszubach, to wiosna przychodzi kilka dni później....

      :) ciepłe to uśmiechy posyłam...

      Usuń
  3. Wiosna się przeciska, dlatego tak nam skąpi... ale ja cierpliwa jestem

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie już drugi tydzień wiatrzycho szaleje jakby się kto powiesił, a nawet kilku a do do tego ziąb niemiłosierny - z zimową czapką nie pozwala się rozstać! :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dosyć, że później wiosna przychodzi, to jeszcze nam te wiatry serwuje. Oj wieje wieje w tym roku. Też czapki w użyciu.

      Usuń
  5. W Wawie kwitną drzewa. Właśnie wróciliśmy z Rzymu - tam dopiero wiosna, 22 stopnie :) Taką wiosnę lubię ;) Oby szybciej przyszła! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobre wieści przynosisz już idzie do nas ta Pani W. dziękuję :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...