*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 30 grudnia 2023

noworoczna niespodzianka

 Miła niespodzianka, komentarz  Klimaty Agness, pod poprzednim moim postem-

zmienił mój świat !!! - ten blogowy w szczególności .

Alis, w związku z problemem z komentowaniem, może spróbuj spróbuj w ten sposób - na górze, na pasku gdzie masz tytuł strony na której właśnie się znajdujesz, na samym początku, jest ikonka takiej jakby ,,tarczy,, kliknij w nią i pojawi się okienko, a w nim komunikat ,, wzmocniona ochrona przed śledzeniem,, kliknij w to, wtedy ta ochrona zostanie wyłączona i wraca możliwość komentowania. Tarcza wtedy jest przekreślona. Trzeba to robić do każdego bloga z osobna, ale strona zapamiętuje na każdym z tych blogów i nie trzeba tego więcej robić na konkretnym blogu. Mam nadzieję, że się uda, u mnie zadziałało :))
Pozdrawiam, Agness:)

OdpowiedzUsuń
Odpowiedzi

zadziałało Kobieto Wielka, pojawiła się opcja Skomentuj jako Alis :D (uśmiech) ozłocić Cię powinnam, blogi lubię i Twój komentarz to prawdziwa niespodzianka noworoczna. Pozdrawiam serdecznie Ala

 

Odzyskałam moje logowanie do blogera. Dziękuje ślicznie, w podziękowaniu dla Agness kaszubska piosenka Karoliny Stankowskiej-  

Razem możemy więcej...  

 i jeszcze jedna piosenka

Kaszubska Influencerka

 

jeszcze podpowiedź od Agness- 

na zdjęciu oznaczona czerwonym kolorem 



10 komentarzy:

  1. Super!!! Wszyscy blogowicze , wiemy jak ważne są dla nas komentarze ale i możliwość komentowania....Wszystkiego dobrego dla Was kobiety:) Alis i Agness:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pat, bardzo dziękuję i Tobie również wszystkiego dobrego <3

      Usuń
  2. Alu, bardzo się cieszę kochana, że zadziałało :)))
    Dziękuję za piosenki, odsłuchałam z ogromną przyjemnością, po raz pierwszy słucham piosenek w kaszubskim języku, to dla mnie wielka ciekawostka :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniec roku sprawił mi cudną niespodziankę w postaci Twojego komentarza. Dziekuję

      Usuń
  3. Cieszę się razem z Tobą, Alis!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak wzajemna pomoc blogerów w trudnych sytuacjach. Kochana Alis życzę Ci wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w tym nowym, 2024 roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...