*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 16 kwietnia 2015

trzy razy na p

do poczytania
telefoniczne rozważania siostry Małgorzaty Chmielewskiej

do posłuchania
nie dokazuj, miła nie dokazuj

do przygotowania:
kapusta pekinska, bazylia, szczypiorek, rzeżucha, pomidor, ogórek, sos czosnkowy
wiosenne sałatki, kapusta pekińska, pomidor, ogórek, rzeżucha, sos czosnkowy, każdy podbiera to na co ma ochotę. O! była jeszcze cebulka, tylko nie ma jej na zdjęciu...

8 komentarzy:

  1. Wygląda pysznie... idę po resztę :* ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to skomponowałaś - prawdziwa uczta :)

    ps. ziąb nad ziąby dzisiaj u mnie a i wiać nie przestaje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MM- wrzuciłam składniki na miskę :), dłużej zajęło mi zrobienie zdjęcia, bo tyle tego miałam na stole.... ;)
      wietrzysko u nas też szaleje, czapki wróciły do łask :)

      Usuń
  3. uwielbiam takie kolory wiosny na talerzu :)
    chociaz pogoda jakoś zapomina o wiośnie to jednak talerze zaczynają inaczej wyglądać i magnolie wokół... fajnie :) Miłego piątku Alis! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. magnolie u Ciebie, u mnie tylko pączki na razie...
      I dla Ciebie miłego dnia :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...