*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 31 sierpnia 2024

z kalendarza.... relaksujące

 kolejny miesiąc za nami, sierpień 2024- ostatni dzień miesiąca.

Intensywne lato za nami, chociaż takich miesięcy już kilka za nami. 

Na dzisiejszy wieczór zaproszenie na 60 urodziny, kolejna uroczystość- spotkanie w tym roku. Było ich 4. to jest 5, więc balowaliśmy trochę. 


a mnie jest szkoda lata.....


jutro w okolicy koncert:

Kaszubska Influencerka

może się wybiorę....

byłam bardzo zaskoczona, gdy dowiedziałam się, że mamy korzystają przy usypianiu dzieci z muzyki relaksacyjnej na youtube. Też korzystałam przy opiece nad juniorem. Link sobie tu zostawiam, aby szybko znaleźć....  Kołysanki na YouTube- muzyka relaksująca

6 komentarzy:

  1. I mnie też jest szkoda lata , tym bardziej, że jest to moja ulubiona pora roku.. :(

    Tak, to lato było intensywne - u mnie podróże małe i duże, ciekawe spotkania i trochę stresu związanego ze zdrowiem, ale ogólnie bardzo okej :)
    Dobrej niedzieli Alu - odpoczywaj i korzystaj z ostatnich pewnie ciepłych dni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato byłoby ok. gdyby nie te trudne do zniesienia upały. Ale słońce, długie dni, bogactwo owoców i warzyw, lekkie ubrania i letnie spotkania - są wspaniałe!
    Miłej niedzieli i letnich dni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdemu jest szkoda lata. Ale bez obaw - kolejne już za rok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino Twój optymiizm jest jest cudowny. dziekuję Ci.... kolejne juz za rok

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...