*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 16 stycznia 2016

tyle marzeń

... by dzień zaczynać prostym słowem, kocham cię




i kolejne styczniowe przemyślenia:
Bo wszystko co mam jest wystarczająco sprzyjające bym mogła odnaleźć czas, poczucie spokoju i świadome podejście do życia. Bym czuła się wybrana, bym czuła, że mam świat u swych stóp, bym ograniczyła ten wykańczający stres… - ona ma siłę

16 komentarzy:

  1. :))))) Słowo obowiązkowe każdego dnia, pewnie by się znudziło ale przynajmniej na początku byłoby cudownie :))) Cieszę się wraz z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znudziło by się, pewnie masz rację...
      :)))))))

      nie pomyślałam :)

      Usuń
  2. Jakże miło tak rozpocząć dzień.... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc dzień dobry o wpół do drugiej po południu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystarczająco ... dla mnie to klucz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wiele znaczeń ma Twój tytuł?

      Usuń
    2. Myślę, że więcej niż sama mogę wymyślić. Najważniejsze to to, że wystarczające właściwie jest najlepsze :) od tego co ponad to już nam się ulewa ;-)

      Usuń
  5. Obyś odnalazła spokój i siłę na co dzień.Wspieram Cie gorąco;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Może stres uda się rozłożyć na czynniki (powody) pierwsze, a potem je rozłożyć na łopatki?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...