*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 29 stycznia 2016

prawda czy fałsz

... przy kawce, rozmawiamy o storczykach
- pięknie się prezentują na parapetach, spacerując można podziwiać śliczne kompozycje w oknach mijanych domów

pada zdanie:
- myślisz, że to piękne żywe kwiaty? one wcale nie są prawdziwe! podchodzisz, by pochwalić, a to sztuczna gałązka dołożona do doniczki z liśćmi. Też tak teraz zrobiłam na oknie.


Moja wiara została zachwiana, prawdziwe to kwiaty czy fałszywe......

14 komentarzy:

  1. Mnie łatwo oszukać, bo nie znam się na kwiatach.
    Miłego dnia, Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaglądam na pięknie wyglądające okno i już nie cieszy mnie uroda, tylko to ziarno niepewności: zdolna kwiaciarka czy czy sztuczna dekoracja....

      Usuń
    2. chodzi o coś takiego, oglądane z ulicy po prostu:

      https://www.google.pl/search?q=storczyki+w+oknie&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi2jqr22c7KAhXBXRoKHaeGDHcQ_AUIBygB&biw=1440&bih=742

      Usuń
  2. U nas na parterach w oknach domów widzę te kwiaty, najczęściej białe, ale do głowy mi nie przyszło, że mogą być sztuczne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi nie przyszło, dopiero sąsiadka mnie uświadomiła,

      I jednak ciągle wierzę, że 99 % jest wyhodowanych "dobrą ręką" do kwiatów :)

      Usuń
  3. Obserwuj jak długo stoją.Każdy kwit kiedyś przekwita.U mnie nie może być w domu sztucznych kwiatów.Ja nie lubię,chociaż Luby tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż tak mi nie zalezy na tych informacjach, wolę wierzyć, ze to prawdziwe ktoś kocha i pielęgnuje....

      Usuń
  4. A to ciekawostka! W oknach domu obok którego często przechodzę kwitną storczyki, okazała kolekcja. I teraz będę się im baczniej przyglądać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, ze ma je u Ciebie też osoba, która kocha storczyki :)

      Usuń
  5. u mnie tylko prawdziwe :)

    sztuczne dzisiaj macałam w tkmaxx i mnie nie przekonują :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to taka gałązka tylko jako ciągłość kwitnienia miała by być....

      Usuń
  6. oj tam ... zaden falsz tylko dekoracja dla lisci w "poczekalni" do kwitniecia na nowo ;) :) tez tak robie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ta odpowiedź mi się podoba. Jesli ktoś mi znowu powie, że to oszukiwanie to odpowiem Twoją podpowiedzią: to dekoracja dla liści, na krótko, do następnego kwitnięcia :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...