*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 12 stycznia 2016

trzy razy pe

do poczytania:
styczniowe dni sprzyjają przemyśleniom i refleksji......
*  u Gorzkiej Jagody:

Niech Moc będzie z Tobą!


*  u AGATY:

81.) Przywracanie ustawień fabrycznych - wolność


 do posłuchania:
 
Grzegorz Tomczak - Miłość to za mało



do przygotowania:
oprócz kalendarza ze zrywanymi codziennie kartkami, kupiłam w tym roku kalendarz tygodniowy, bo nie mogłam już wszystkiego ogarnąć.....  a takie przydatne planery mogłam mieć....

planery 2016



tydzień drugi: mężczyzna wznosi, kobieta buduje, przysłowie na stronie, tył kartki zajmuje przepis na zimową zupę rozgrzewającą i schabik bez panierki

14 komentarzy:

  1. A ja kupiłam mężowi kalendarz z misiami, dobrze nastraja od rana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miły sympatyczny akcent, jeszcze pewnie zwracasz się Misiu? Kaczko :)))))))))

      żartobliwie pozdrawiam

      Usuń
  2. a my zrobiliśmy kalendarz z naszymi zdjęciami... super przyjazny :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak spoglądać na siebie uśmiechniętych? to może być dopiero bomba uśmiechów...
      A można go traktować kreatywnie? (tak przyszło mi na myśl)

      Usuń
  3. :) ja mam kalendarz, mam, ale w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to Ci wystarczy.....
      no nie, to prawda, że poeci czasu nie liczą...?????

      Usuń
    2. liczą liczą, ale ja nie lubię kalendarzy ściennych :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. to możliwe? podobne zaopatrzenie w kioskach mamy? :)

      u mnie nad nim jeszcze pojedyńczy kartkowy, bo uwielbiamy zrywać i czytać.......

      Usuń
  5. U mnie działa miesięczy i tak ledwo ogarniam :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wpisy wszystkie masz na rzut okiem, ja próbuję tygodnie podstawowo ogarniać.......
      i ja pozdrawiam z uśmiechem :)

      Usuń
  6. Dobry jest taki tygodniowy kalendarz, sporo miejsca na zapiski... Ja mam kilka różnistych kalendarzy, bo lubię kalendarze. Czy przygotowania do wizyty proboszcza idą już pełna parą?!Poczytałam sobie posty na polecanych blogach- Dzięki! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idą, idą, :)))))

      już pamięć nie ta co kiedyś, potrzebne czasem zapiski niestety.......

      Usuń
  7. Kiedys mialam kalendarz gdzie kazdy z rodziny miał swoja kolumne a teraz juz mam zwykly ale nie tygodniowy tylko miesięczny :) ale kalendarz musi być nawet jak coraz częściej uzywam tego w moum telefonie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...