*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 20 stycznia 2016

o gwiazdce

..... dwudziesta trzecia,  bardzo jasna noc, przez okno piękny zimowy widok nieba......

- o jakaś gwiazdka tam sobie świeci.......
- O! DZIŚ tam jest więcej gwiazd, MINUS DZIESIĘĆ (!!!) tam jest tych gwiazd dzisiaj.......

to było już o tej zimowej temperaturze, zniżyła się jednak do minus dwunastu...

11 komentarzy:

  1. Brrrr .... ale za to niebo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas wczoraj minus 11 było i też patrzyłam na gwiazdy.W taką mroźna noc są jasne i wyraźne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i śnieg tak skrzy pięknie, małymi diamencikami :)

      Usuń
  3. Jakże magicznie wygląda niebo w taką mroźną noc.... Warto się zatrzymać i zerknąć w górę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, i warto mieć przygotowany opał na zimę... :)

      Usuń
  4. u mnie tylko dwie noce takie w porywach do -13 sie zdarzyly ...ale jakby tak ze dwa trzy tygodnie pomrozilo to i piekne niebo bym poogladala i na lyzwach pojezdzila ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa trzy tygodnie to mogłyby być problemy... już zamarzały niektórym wody, a niektórym nawet przy piecach c.o. elementy...

      Usuń
  5. Jak ja się cieszę, że mam na plusie :) i niebo równie gwieździste :) Pozdrowienia czwartkowe

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie Tyś tak daleko, prawie jakby do nieba........

    w piątek kolejny uśmiechy ślę

    OdpowiedzUsuń
  7. Noce są ostatnio mroźne,ale przecież mamy zimę. Lepsze to niż odwilż i chlapa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...