*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 13 stycznia 2016

Renia 36

12.01.16 u Reni wszystko w porządku, ale w kurniku smutek, młody przystojny kogutek z późnego, letniego wylęgu nie przetrwał. Znalazłam go dziś pod krzakiem bzu.

Taki wesoły, kolorowy sprytny kogut miał zostać następcą teraźniejszego koguta. A być może młody dorastał i duży rywal nie miał dla niego litości.

13 komentarzy:

  1. Szkoda kogutka :(

    Tak sobie pomyślałam, że żyjąc w mieście zapominam o prawach, które żądzą światem natury. Pies, czy kot, który żyje z człowiekiem w mieszkaniu, zaczyna być częścią ludzkiej rodziny. Nie rywalizuje o przetrwanie, kiedy zachoruje ma od razu pomoc weta, chuchamy, dmuchamy, dbamy. Przekładamy nasze obyczaje, ale też myślenie w nieco innych kategoriach, na zwierzęta domowe.

    A w takim kurniku już stado, już życie zgodnie z naturą, która bez tej cywilizacyjnej otoczki jest ... no właśnie, jaka? Już chciałam napisać , że okrutna, ale nie, natura jest po prostu naturalna, zgodna z prządkiem rzeczy na świcie,jak od tysiącleci bywało. Silniejszy wygrywa.

    Niech tam słonko wyjdzie nad Twoim kurnikiem. A Renię pozdrawiam siostrzanym kwa, kwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jakieś śniegowe zdjęcie z kurnika muszę dla Ciebie przygotować, ale to za kilka dni, :)

      Usuń
    2. :-) Poczekam cierpliwie :))))

      Uścisków MOC przesyłam na dziś !
      Kwa, kwa

      Usuń
  2. Zawsze to przykre jak zwierze ginie.
    U mnie sąsiad ma dużo wszelakiego drobiu, bardzo o nie dba, wieczorem zawsze liczy.Kiedyś jastrząb się tutaj zadomowił i dziesiątkował mu stado...
    A moja Figa miała któregoś razu w miocie przepięknego kotka o popielatym futerku.Myślałam- będzie piękny kocurek. A on nie przeżył dzieciństwa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kotka to też trudno uchować, potwierdzam, a już szczególnie jeśli ma się ochotę go zostawić właśnie. Na przykład u nas nie uchował się żaden kocurek, tylko ta mądra dorosła Fiona, kotka.

      Usuń
  3. Szkoda koguta ,ale grunt że Renia zdrowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli wątek kryminalny... kurnik się rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grunt, że zwł... były... bo oskarżeń było by dużo.....
      a podejrzanych ci u nas bez liku...
      kot, kot sąsiada, pies sąsiada, nasze dwa psy, krogulec 9który latem był młody, ale pewnie już dorósł.... 9 i tak w tajemnicy jeszcze jakiś z sąsiadów też by mógł potrzebować....

      Usuń
    2. dziewiątki to nawiasy miały być :)

      Usuń
    3. :) czyli kryminalne zagadki :)

      Usuń
  5. Takie zycie a kogutka szkoda ...:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...