*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 27 stycznia 2016

posłucham........


Andrzej Piaseczny - Imię deszczu


skojarzenia:
- kiedyś... żadne z dzieci nie sięgnęłoby po te kredki...
- takie nacięte gałązki przypomniały mi o gałązkach ścinanych przez bobry...
- być może sama chciałabym pokolorować....  (więc chodź, pomaluj mój świat..na żółto i na niebiesko...)
zwróciły moją uwagę kolorowe kredki...

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba taki "powrót" do natury. Więc chodź ... niech świat mój się zazieleni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale się usmiechnęłam........
      dziękuję, że jesteś...

      Usuń
  2. Przypomniałaś mi że ja Piaska bardzo lubię więc też posłuchałam,dobre na moje smuty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak potwierdzam piasek dobry do posłuchania....
      :)

      Usuń
  3. Myslę, że z braku kredek tym bardziej ,,kiedyś" dzieci sięgnęły by po kredki - ale pewnie nie ten klimat ... jakoś wczuć się nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazdy chciał ładne kredki, równe, takie chyba nie miałyby zwolenników :)

      ale mogę się mylić....

      Usuń
  4. Piękne są te kredki, ostatnio oglądałam w jednej z galerii, świetny pomysł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pomysł zaskakujący

      aż się usmiechnęłam do siebie ...:)

      Usuń
  5. Chciałabym umieć malować ;) A Ty, Alis, pokażesz swoje rysunki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zestaw podejrzany w poczekalni u dentystki.
      chociaż przyznam się, korciło mnie... :)

      Usuń
  6. Takie kredki zawsze robiły na mnie wrażenie,ale nigdy nimi nie rysowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po Waszych komentarzach żałuję, ze ich nie wypróbowałam, ale wybieram się jeszcze do dentystki to wypróbuję je chyba :)

      Usuń
  7. posluchalam i ja ...ladne - nie znalam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miło mi, że z przyjemnością posłuchałaś...
      :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...