*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 15 stycznia 2016

nowe smaki

w goścince u mamy trzylatka, ostatnio popijamy kawę żołędziową. Zapach korzenny, przyjemny specyficzny smak, kolor ładny, ciemno brązowy.

informacja malucha:
- mamo masz kawa i sok, kawa i sok, kawa i sok



- sprytny maluch przelał do maminej kawy słodki sok malinowy, bo chciał do swojego kubeczka wlać mleko z  ładnego dzbanuszka.

słodką kawę żołędziowo-malinową wypił w celach poznawczych starszy 11-letni brat trzylatka.


kawa żołędziowa

14 komentarzy:

  1. Fajnie jest móc się uśmiechnąć. Dzieciaki mają taki sposób na życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zupełnie inne spotkanie jest z maluchami :)

      Usuń
  2. Nie piłam nigdy kawy żołędziowej.A zółędziowo- malinowa musiała być pyszna! Dzieci znajdują proste i urocze rozwiązania! Pozdrawiam serdecznie przed weekendem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma specyficzny smak, jak zbożowa tylko bardziej aromatyczna i wyrazista. Ja polubiłam, czarną bez cukru,
      U innej znajomej pijemy kawę gotowaną.

      Usuń
  3. Kawa żołędziowa. Ja to nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :) nie jestem wielką fanką kawy, piję raczej mleko z kawą i zazwyczaj zbożową ale ciekawa jestem jej smaku i aromatu :) spradzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio mówiła mi znajoma, że podgrzewa mleko do zbożowej, bo lubi gorącą kawę z mlekiem

      Usuń
  4. Kawa i sok :) ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawę żołędziową piłam-bleeeeeeeeeee oby ostatni raz.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi smakuje, nie kupiłam wprawdzie, ale u tej kumpelki zawsze ją pijemy. Do innej chodzę na przykład na kawę gotowaną.... wg 5- ciu przemian.

      Usuń
  6. Jak to można zostać kolejny raz zaskoczonym, nie miałam pojęcia o istnieniu takiej kawy:) Lubię kosztować nowe, więc spróbuję mimo blee w komentarzu poprzedniczki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. mowisz ze taka kawa isntneije? mozna ja kupic w "normalnym" sklepie czy tylko w jakis "specjalistycznych"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znajoma zamówiła akurat w sklepie internetowym, więc pewnie z jakąś eko żywnością. Zapytam później czy np. mają w naszym osiedlowym sklepiku :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...