*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 26 listopada 2015

trzy razy p


do poczytania:
może ktoś potrzebuje przed świętami, do grudniowej niespodzianki

etykiety na butelkę wina w prezencie 


do posłuchania:
jeszcze jesiennie  już jesień 

do przygotowania:
koktajl jagodowy z zamrożonych latem owoców leśnych (najlepiej w wersji pół na pół)
jagody mrożone, mleko
zamrożony mus jagodowy z jogurtem lub mlekiem

6 komentarzy:

  1. Deser wygląda obłędnie,wyobrażam sobie jak smakuje....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę przygotować sobie koktaj, bo uczyniłaś mi wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miłych chwil przy koktajlu - stale piszę ten wyraz przez i a sprytny komputer mi go podkreśla :)

      Usuń
  3. Echhh, mus jagodowy :) Pyszotka :) Moja mała zamrażalka z zapasów nie pomieści nic prócz koperku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ można go zastąpić kupionym jogurtem jagodowym, podanym w pięknym kubeczku :)))))))))))

      Pozdrawiam wesoło BB

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...