*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 23 listopada 2015

Renia 31

22.11.15  Ciągłe deszcze sprawiały, że wybieg dla drobiu przypomina bagno, w dosłownym tego słowa znaczeniu. Do spacerów nadaje się tylko górna część terenu i tam podrzucam Reni i innym ptakom domowym odpadki z kuchni.
Ale w końcu deszcze ustały i jutro lub pojutrze teren powinien się osuszyć.


Do stada podwórkowego dołączył królik, którego młodzież  nie oddała przeznaczeniu ...

11 komentarzy:

  1. Zazdroszczę drobiu! Zakładanie kurnika odkładam z roku na rok...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz miejsce zdecydowanie namawiam, całkowite ogrodzenie małego kawałka, nawet woliera jeśli jest taka możliwość i 5 czy siedem kurek na próbę.

      U nas coraz więcej osób dało się przekonać do spróbowania :)

      Usuń
  2. Dobrze, że Renia nie jest przewrażliwiona na punkcie swoich białych piór ;-] Serdeczności śle do Chaty i na podwórko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak jestem pełna podziwu dla niej jest tam najczystsza......
      :)))
      dziś już trochę się poprawiło...

      Usuń
  3. no tak to jest jak pada ...a u mnie odrobina sniegu spadla i slonce swieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lekkie przymrozki są i lekko zbielone śniegiem miejsca :)
      słońca niewiele...

      Usuń
  4. U mnie pogoda wygląda tak:z okna widzę ośnieżone góry,wyglądają jakby były posypane cukrem pudrem a na podwórku mam szaro i buro.Całusy dla Ciebie Alis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz góry za oknem (!)
      ależ cudny ten internet, mogę sobie o tym z Tobą popisać HUURRRRAAAAA !!!!
      pozdrowienia wesołe :)

      Usuń
  5. No proszę... gospodarstwo się rozrasta :)

    Reni chyba nie oskubiesz. hę?! Alis moja miła?!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...