*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 27 listopada 2015

coś

... szalonego można zrobić?
- pójść do nieznajomej fryzjerki podciąć grzywkę....

- podciąć grzywkę, grzywkę... tylko grzywkę???
była dziewczyna tak zdezorientowana, że szybciutko paragon na 2 złote mi wystawiła, jak Urząd S. przykazał, a moja ulubiona PIwonka jakąś przerwę ma w działalności i musiałam posiłkować się nieznajomą zdziwioną fryzjerką........

11 komentarzy:

  1. Ważne że jesteś zadowolona,ja też musiałam zmienić moją fryzjerkę.Moja wyjechała do UK.Taki lajf...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraźniejsza jeszcze wróci, ale poprzednia też wyjechała tylko w DE mieszka.....

      Usuń
  2. Chodzę do tej samej fryzjerki od ... 26 lat. Nie wyobrażam sobie rozstania ;-]

    Dobrego czasu Alis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzjer, to potęga, z tego powodu strzygę włosy sama, nie mogłam znaleźć tutaj żadnego takiego, co potrafiłby, więc cóż... nie miałam wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale mnie zdziwiłaś, to mi do Ciebie pasuje

      ( a i po foto widać, ze zdolna jesteś! innych też próbowałaś?

      Usuń
    2. męża :) on jedyny ma odwagę :)

      Usuń
  4. Mnie w razie czego Cezary podstrzyga a ja jego, rzecz jasna. Staramy się być jak najbardziej samowystarczalni. A w ogóle, to przeważnie zarastamy, jak na niedźwiedzie przystało!:-))
    Dobrego weekendu, Alicjo!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wywołałas usmiech :))))
      o teraz w sieci jest sporo samouczków, czy podpowiedzi dla samowystarczalnych bardzo pomocne, ale to już pewnie korzystacie :)))))))

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...