*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 10 listopada 2015

Renia 30

09.11 u Reni wszystko w porządku, stara bieda jak to mówią tu u nas.

Czas przynieść z lasu zeschnięte liście dębu i ułożyć je w gniazdach kur, jako naturalny odstraszacz kurzych pcheł. Wprawdzie nie zauważyłam pcheł u kur, ale można zastosować je również profilaktycznie.

Tą informację i inne cenne rady dotyczące drobiu znalazłam na blogu Agatek Mix.

Któraś z kur znosiła duże jajka. Kryły w sobie tajemnicę: dwa żółtka.
Jajka sadzone z jajek o podwójnych żółtkach. Radko komu przytrafia się taka smaczna radość :)

10 komentarzy:

  1. Pod kury rzucam liście dębu właśnie profilaktycznie, skoro podobno odstraszają psie pchły to może będą działać na kurze insekty :) Co do dwóch żółtek to myslę, że to chodzi o gatunek kury, które najczęściej są w podwórkowych hodowlach :)
    Miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to u Ciebie znalazłam tą informację? Nie pamiętałam gdzie, było to w poście czy w komentarzu? Muszę zajrzeć i poszukać, chętnie dodam link do posta

      pozdrawiam świątecznie :)

      Usuń
    2. Bardzo miło z Twojej strony ale doskonale rozumiem, że czytając blogi, wpadnie coś do pamięci ale nie pamięta się gdzie i kiedy. Napisałam tak powyżej dzieląc się moją myślą, bo sama do końca nie jestem pewna, czy to tak naprawdę działa. :)

      Usuń
  2. Dziękuję za tego posta, naturalny odstraszacz kurzych pcheł:) z pewnością zastosujemy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet spacer po liście dębu był ciekawą przygodą... :)

      Usuń
  3. Bliźniaki jednojajowe są bardzo fajowe :)
    Kurze pchły ... pierwszy raz słyszę :( Ale widać na wszystko można znaleźć radę .

    Dobrego wtorku, który jest piątkiem, ale małym podobno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia pozdrowiona bardzo głośno było i z tej okazji pajdkę chleba dostała, skórki kury zdziobały :))))))))))

      Usuń
  4. Ach, i specjalne pozdrowienia dla Reni, niech jej się tam wiedzie :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię podwójne żołtka i czasami się trafiają, wtedy jest wielka radość, szczególnie cieszą się panowe :) nie wiem dlaczego :) a Renia... mam nadzieję, że ma się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zasadzie to dla Ciebie te jajka,... kiedyś obiecane :))))))))))

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...