*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 5 grudnia 2014

goście

  •  przyszliśmy do was na chwilę...
  • fajnie, że u was "naładowaliśmy" się       (cokolwiek miało to znaczyć :)))
  • kto to wszystko tak napędza, a u was tak fajnie

  • u was coś jeszcze się dzieje, u nas pusto i cicho


  • która to godzina, miałem być tu 10 minut....
słyszę to często, i serducho się raduje.......
będzie wianuszek, poczęstuję gości..........

8 komentarzy:

  1. Ciepli ludzie przyciągają,
    a goście się ogrzewają i ciasto podjadają :)
    Uściski, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło słyszeć takie zdanie :) Tylko Wam gratulować Gospodarze przez DUŻE "G"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że miło............ Lubię gości........

      Usuń
  3. Musi być u Was przepiękna energia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafiłaś w sedno, tylko ja zawsze mówię, że chyba za wygodne krzesła mamy, bo tak przyjemnie i dłuuugo się siedzi

      (ściemniam,-> lubię gości...)

      Usuń
  4. Są takie dobre, pełne ciepła i serdeczności miejsca, gdzie człowiek zapomina o czasie i wszelkich zostawionych za progiem zmartwieniach. Siedzi, ogrzewa się atmosferą miejsca, czuje wspólnotę z gospodarzami. I pełnie...Dlatego nie chce sie wracać do swojej zwyczajności. Chociaz z kolei nasza zwyczajnosc może być dla kogoś niezwykła i magiczna. Tak to sie wszystko splata i uzupełnia...
    Pozdrowienia serdeczne zostawiam, będąc tu pierwszy raz gościem i rozglądając sie z ciekawościa i sympatia po Twoim świecie Alis!:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miły komentarz napisałaś. Nie pomyślałam nad tym tak jak opisujesz, ale masz rację.
    Dziękuje za podpowiedź jak na ten temat spojrzeć.
    Żartujemy czasem, że musimy wymienić krzesła, bo za dobrze i za wygodnie się na nich siedzi.

    Witam Cię pięknie i zapewniam, że U Ciebie jestem stałym bywalcem, chociaż komentarz zostawiłam pod jednym postem. Tym w którym prosiłaś, aby się odezwać. :)
    :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...