*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 15 grudnia 2014

poczytać książkę

to jedna z propozycji spędzenia wieczoru podczas wiejącego wiatru

zakładka książka

kilka z nich ma już nowe właścicielki




najpierw zrobiliśmy zwierzęta, przyjemniej się czyta z wesołą zakładką

zakładka do książki

zakładka z koperty

8 komentarzy:

  1. To podkradam :) świetne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bawcie się dobrze. Użyłam koperty, rozcięłam na dwa kwadraty, te zapisane również :)

      Usuń
  2. Jakie super łapacze rogów :) Zaraz sobie zrobię.
    Uściski , B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wesoło mrugają do Was.....

      Usuń
  3. Przecudne! Prosiak i żaba - Genialne!!! :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te wieczory, uwielbiam zakładki do książek :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...