*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 24 grudnia 2014

dwudziesty czwarty dzień grudnia

nie powiem,
napiszę: wytrwałam, czasem trudno było- kilka linijek tekstu, przygotować i obrobić zdjęcie.
Czasem w kilka minut musiałam coś pokazać, przedstawić.
Ale jestem zadowolona, świat wydał się piękniejszy. To takie moje "małe cudowne miejsce".
Kącik na własność, mały skrawek duszy.....



Świątecznie i z uśmiechem:
niech się spełnią cudowne marzenia.

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego Alis dla Ciebie i całej rodziny! Ciepła, spokoju i odpoczynku! Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alis Miła Moja,
    Radości dziś Ci życzę z Narodzenia Pańskiego i z tego, że jesteśmy Jego dziećmi. Dla Ciebie i Twoich Bliskich - wszelkiej pomyślności.

    I bardzo pięknie dziękuję za nasz serdeczny kontakt blogowy :)
    Uściśnień krocie ślę :)
    Kaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Późno, wiem. Ale pamięcią byłam. I teraz dam upust tej pamięci: uściskuję z całych sił w ten wyjątkowy czas. Liczę, że upływa pod każdym względem radośnie i obfituje w piękne chwile. Ku pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buziaki i buziaki, wciąż i wciąż :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie, że wytrwałaś - z tak świetnym blogiem - jak mogłoby być inaczej! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...