*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 30 grudnia 2014

suma, podsumowanie

 Pomyśleć o mijającym roku.....
to już było i nie wróci więcej. Dni przemijały jak w kalejdoskopie, każdy inny...
A to zmartwienia, a to trudne chwile, tu kłopot mały, a tu większy...
I na równi: radości, zachwyty, czułość i nowe wyzwania.
I tak jak na innych blogach: mam za co Bogu dziękować.

Blog był taką odskocznią, czymś stałym w wirującym, pędzącym pociągu Życie.
Dziękuję Dziewczyny za to, że jesteście. Za ciepłe i mądre słowo. Za uśmiech, kilka kropek i kresek, a tyle dobra wniosło w mój świat.

Ciepłymi myślami posyłam w Waszą stronę, życzenia zdrowia, radości, wytrwałości. I sił w trudnych chwilach, które przecież nie omijają naszego życia.

aby jak najczęściej przed Wami i przede mną były jasne i daleko widoczne ścieżki w życiu




Cudne te moje Kaszuby, ciągle się dziwię, jak potrafią mnie zachwycić.....
Czy można iść w stronę słońca.....
- można zjechać na sankach....

17 komentarzy:

  1. Piękne słowa, dziękuje i życzę Ci cudownego, pełnego uroku, wrażeń i szczęścia roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i wzajemnie: wszystkiego co najlepsze..........

      Usuń
  2. Warto iść w stronę słońca :) I piękne te Twoje Kaszuby - dzięki, że mi je pokazujesz :)

    Dziękuję Alis za twoją obecnością i ciepło. Masz rację, że kilaka słów a tak wiele znaczą.
    Życzę Ci jak najmniej powodów do zmartwień, a gdy się pojawią to siły do ich przezwyciężania.
    Dla mnie ten rok to blogowy początek - ciągle mnie ten blogo-świat zadziwia - pozytywnie :)
    Uścisków krocie Ci śle na dziś jutro i na każdy następny dzień :)
    Kaczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, blogosfera ma swoje prawa i tajemnice. Cieszę się Bardzo, że trafiłyśmy na siebie............. (lub do siebie :)

      Usuń
  3. Alicjo, warto! Zawsze warto!

    Lubię przebywać tu u Ciebie. Jest ciepełko - jak pisze Kaczka, ale jest też normalność, w pozytywnym tego słowa znaczeniu ( nie mylić z szarością), są radości i troski dnia powszedniego, są fantastyczne przetwory, są ciekawe gry i różne "eksperymenty", są w końcu Kaszuby - cudowne Kaszuby. Dzięki piękne za to wszystko i tak trzymaj. :))

    A ja życzę Ci aby w Nowym roku spełniło się wszystko o czym marzysz, wielu sukcesów i wiele dobrego oraz nieustająco ZDROWIA.

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MM cieszę się z Twoich słów, miło, że dopingujesz takie zwyczajne miejsce.
      Dziękuję za życzenia i slę ciepłe myśli.....

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Ja na Kaszubach jestem element napływowy ale nie zamieniłabym tego miejsca na ziemi na żadne inne. Mam nadzieję, że w tym 2015 roku poznamy się osobiście, bo nieustająco Cię zapraszam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku! samych dobrych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Twoje Kaszuby Alis! Dzięki za Twojego bloga! Bardzo lubimy na niego zaglądać! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku jak najmniej zmartwień i zgryzot - to prawda, że nikogo nie omija ale żeby chociaż nie było zbyt uciążliwe. Dobrych chwil Alis! Czekamy na nowe posty! Pozdrawiamy serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje prześlicznie, cieszę się, że zaglądacie.....

      Usuń
  7. Lubię do Ciebie zerkać, z najróżniejszych powodów... jesteś mi bliska, bo tak sie poplatało we mnie, a to też bardzo lubię... poza tym, mam niedaleko do Ciebie z mojego rodzinnego domu i może kiedyś wypijemy wspólną kawę :)

    a śledzie wyszły pyszne, dziękuję

    I ściskam, i wciąż mam nadzieję :) Życzę i życzę, wszystkiego o czym marzysz... niech się spełnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedaleko??? pełne zaskoczenie
      ile to niedaleko?
      i podobne smaki śledziowe mamy.
      pozdrawiam już w nowym 2015 Roku :)

      Usuń
  8. Alis, mnóstwo ciepła płynie z Twojego blogu. Blog to cząstka naszej duszy. Miło mi jest spocząc na chwile w Twoim swiecie, rozejrzeć sie po zakątkach Twej serdecznej krainy.
    A Kaszuby znam i kocham. W Koscierzynie i okolicach mam mnóstwo rodziny! dawno już tam nie byłam, ale marzę że kiedys znowu pospaceruje nad Wdzydzami i odetchne tym zapachem lasów iglastych...
    Pozdrawiam Cie serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku zyczę!:-))***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Wdzydze ze skansenem, to we wrześniu byłam, nawet w post napisałam, taka cudna wycieczka była.....

      Z resztą byłam tam kilka razy i zawsze naładowana pozytywami wracam
      Dziękuje Ci za miły komentarz i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...