*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 17 grudnia 2014

szczęśliwe kury

Dzwonek do drzwi:
- macie kury
- mamy
- potrzebny mi nawóz od kur  (taczka gnoju)
- ale musisz sam sobie naładować, bo gdy chłopaki wracają z pracy jest ciemno...
-.... tylko pójdę odpowiednie gumiaki ubrać i taczką przyjadę......


wiecie, ciemność, wcześnie ciemno...
- Ali, kurcze, ja dziś jajek nie zebrałem !!!

- Ale będą szczęśliwe kury.........




i jednak smutna wieść dla pań kur, kogut z nieznanych nam przyczyn opuścił swoje stado i nie zdążyliśmy posmakować go w rosole.  Czas poszukać innego Koguta, bo nam stadko zmarnieje.

8 komentarzy:

  1. Macie kury - macie jajka szczęśliwe :)
    Ciekawe czego poszedł szukać kogut? Ładniejszych, szczęśliwszych kur?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, stadko nie zmarnieje, jajka też będą, tyle, że nie zapłodnione. Najmądrzejsza kura przejmie rolę szefa stada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie pocieszyłaś, już martwiłam się że jajek też nie będzie. Małych kurczaków nie planujemy na szczęście. A i tak: gdzie tu szukać koguta, jeśli każdy tylko jednego zostawia....

      Usuń
  3. Szczęśliwe kury znoszą smaczne jajka ;) A kogut to tylko kogut, trzeba znaleźć nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jajka to przysmak dosłownie.......
      kogut? to będzie problem...

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...