*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 20 maja 2014

serduszka

Moja Mama często latem o nich mówiła. Zamówiłam kłącza.  Dla siebie, a przy okazji rozdałam: Mamie, siostrze i dwóm sąsiadkom. Po kilku latach czyja roślina jest najmniejsza? Moja :)


serduszka i funkia
Serduszka okazałe (Lamprocapnos spectabilis)

 Inne nazwy: serduszka okazała, ładniczka okazała, serce Jasia

4 komentarze:

  1. a ja nie mam takiej rośliny, muszę poszukać, bo podoba mi się bardzo

    mała, mała, po prostu trafiła Ci się najsłabsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no wiesz, lepsze zawsze daję dla kogoś => możesz mieć rację.
    Serduszka jest śliczna i wcześnie kwitnie potem zanika jakby jej nie było, i wiosną znowu. Może mieć miejsce ocienione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz, zapomniałam o serduszce, której było kiedyś sporo w babcinym ogrodzie.
    Muszę zakupić. Pięknie komponuje się z tą hostą.

    A próbowałaś podlać humusem, takim gotowym ekologicznym preparatem w płynie? Może to pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn ogólnie jest duża, po prostu najmniejsza z tych czterech :))
      I cudnie wygląda w ogrodzie.

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...