*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 19 maja 2014

małe jajka?

nie, jajka od młodych kur. Więc rozmiar dobry, i ilość w kurniku zwiększyła się :)
Kurki mają ok 20 tygodni więc czas już odpowiedni.
A kogut cudny w tym roku. Jarzębiaty...

z lewej od młodej kokoszki :)









O jajkach było już tu: kukułcze jajo

Ciągle minus pięć

9 komentarzy:

  1. No proszę i kurki, i jajka i kogut, dzieje się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak dzieje się, :)
    można powiedzieć, że kury i jajka zmieniły nasze życie.
    Wiesz jedni lubią wędkować, inni polować a my nasze kury i kaczki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem doskonale, i podziwiam :*

      Usuń
    2. szybka i błyskawiczna Margarithes jesteś
      miłego...

      Usuń
    3. aż tak to nie, kilka minut mi to zajęło :P

      Usuń
  3. a u mnie teraz pora obiadowa, już się zjawiają powoli ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczroaj oglądałam filmik na youtube, jak dziewczyna uciekała przed kogutkiem, zabawna była, wrzeszczała tak, jakby gonił ją smok :)

      Usuń
    2. Dorosły kogut może być groźny, młodego można odgonić :)

      Usuń
    3. to był mały taki... mniejszy od kurki

      poza tym, chyba bardziej był wystraszony od tej panny

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...