*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 15 maja 2014

poranna przygoda

Moje najmłodsze dziecię:
-ale miałam przygodę, zapomniałam wczoraj wieczorem nastawić budzik na 5.30
- ty nastawiasz budzik na 5.30!!!
- no tak, bo przecież chcę do mamy przychodzić, jak tata wstanie do pracy.

Śpimy do 6.55 no czasem do 6.58
:))))



Dziś Zimnej Zośki, na zimne noce już coraz mniejsze szanse...

4 komentarze:

  1. Dzieci i ich potrzeba ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ważne, aby przychodzić rano, wzruszyłam się

      Usuń
  2. Chce się poprzytulać, a tym samym powiedzieć Ci jak bardzo Cie kocha :))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...