*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 18 maja 2014

Pałacyk Michla, Żytnia, Wola,

Śpiewaliśmy piosenkę w szkole podstawowej. Miło wspominam ten czas.

Posłuchać można tu: Pałacyk Michla, Żytnia, Wola


Wybieramy się na 16 na film do kina.
"Powstanie Warszawskie" to pierwszy na świecie dramat wojenny non-fiction - film fabularny zmontowany w całości z materiałów dokumentalnych.

Autentyczni ludzie, podczas autentycznych wydarzeń.
Link do bloga:
  Beata, która wie
to trudne czasy, trudne decyzje, najtrudniejsze konsekwencje,

 Mam marzenie, oby nigdy już nie było takich dramatycznych  dziejów w historii.


 Też jestem domowym kronikarzem. Montuję filmiki rodzinne. Oby nikt nigdy nie musiał już zapamiętywać takich czasów.

8 komentarzy:

  1. to i moje marzenie jest

    żebyśmy montowały tylko piękne rocznice, jubileusze


    ciekawa jestem twojej opinii o filmie

    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprostsze rozwiązania są najlepsze. Piszę o zastosowaniu fabuły dwóch braci kamerzystów. Bardzo realistycznie podłożone. A kroniki? Niestety nie potrafię pięknie pisać, ale wrażenia niesamowite. Świadomość autentycznych wydarzeń towarzyszyła nam przez cały film. To prawda, tak było......

      Usuń
    2. :) ok, kiedyś obejrzę

      Usuń
  2. Piękny post! No i to marzenie... :)

    Chciałabym się wybrać w najbliższym czasie, ale nie wiem czy dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są inne możliwości, można dvd, albo w internecie obejrzeć. A warto. My mieliśmy wolną niedzielę, to wujek zabrał ciocię na randkę :) ( do restauracji nie mogę, bo dieta:) {komentarz dzieciaków ;) }

      Usuń
    2. dzięki tej chorobie same korzyści jak widać ;)))

      Usuń
    3. zwolniliśmy trochę tempo może...

      Usuń
  3. Dzięki Alis za odwiedziny na moim Wystarczająco PL i za wklejenie linka TU. Zawitałam do Ciebie niedawno, poczytałam troszkę, spodobało mi się, ale zatrzymał mnie zalinkowany na dole Twojej strony link do wywiadu z Alicją G-S. Siostra mego dziadka - tego który zginął w Powstaniu była w obozie w R. Wcześniej na Pawiaku, aresztowana 7/8 marca 1941, a Alicja G-S 26(?) marca1941r. Czytałam trochę o obozie R tam też są notki Alicji G-S. Mój blog powstał m.in. po to aby umieścić w nim to co udało mi się uzbierać o dziadkach powstańcach i w ogóle o korzeniach. Dopiero zaczynam , ale zapraszam Cię serdecznie do lektury w dziale "Korzenie". Widziała TU zdjęcie Twojej małej Mamy - cudne - uwielbiam oglądać stare fotografie. Czemu napisałaś, że nie umiesz pięknie pisać? To takie droczenie się z nami czytelnikami? A może się nie znam, bo dla mnie piszesz pięknie. Serdeczności, Beata

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...