*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 29 maja 2014

obżarstwo?

nie, tyle razy było o diecie, więc tym razem popatrzę na to, czego mi jeść nie wolno:

dieta wątrobowa
tych dań na diecie wątrobowej jeść nie można
pstrąg smażony
lin smażony
śledzik marynowany (zalewa domowa, śledź świeży)
kiszka kaszubska (ciszki po kaszubsku)
swojska kiełbasa: mięsna i krwawa czyli (polska i ozorowa lub czarny salceson)

5 komentarzy:

  1. oooo od dawna nie jestem zakazanych produktów, uff, uff

    zdrowia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. co ja napisałam... od dawna nie jem zakazanych - miało być

      Usuń
    2. tak się domyślałam i pędzę do Ciebie, bo coś nowego :)

      Usuń
    3. stare... poprawiam wiersze do tomiku :) i cieszę się, że mi wybaczasz te językowe wpadki :*

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...