*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 3 lutego 2016

głośno...

...pomyślałam:
- przydałaby się skrzynka jabłek... do wiosny jeszcze daleko...

sympatyczna "lawina" ruszyła....
  • przywiózł syn połowę swojego kartonu, ----- w dwóch odmianach: ciemnoczerwone i żółtoczerwone
  • spory kartonik dostaliśmy w ramach przysługi...
  • znajoma rodzina nie zużyje całego kartonu, połowę nam odstępują....
  • PS z popołudnia : informacja dyrektor szkoły: każde z dzieci dostanie 13 kg jabłek w ramach programu

jabłkowe jabłka
po dwa jabłuszka z każdego gatunku odstąpiłam Pani eM...
i dziś jabłkami pachnie w całym domu... można się zimą uśmiechać..

10 komentarzy:

  1. może zrobię pieczone jabłka zamiast pączków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Klarko.....
      to pomysł na miarę "zamiast tylu kalorii"

      :)))))))))))

      Usuń
  2. Fajnie mieć wsparcie i ludzi, którzy się podzielą za nami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, co zerkam na miskę z jabłkami to się uśmiecham....

      Usuń
  3. aż zapachniało!
    cynamon poczułam... mhhhhhhhmmmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wczoraj byłam na wywiadówce i pani dyrektor zapowiedziała przystąpienie do programu polskiego rąadu- coś w rodzaju jabłko dla rodzin- te których nie wysyłamy za granicę z powodu embarga. I w przyszłym tygodniu trafi do nas prawdopodobnie jeszcze 13 kilogramów.... :))))))

      cynamonem zapachnie...

      Usuń
  4. Mniam, aż szarlotka mi się tu zamarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie przetwórstwo, będzie....-- zapakowałabym kilka w słoiki, aby ciekawie udekorować słodkie desery, ale nie mam dobrego pomysłu..... tak dobrze jak brzoskwinia to jabłko nie wygląda.........

      o eM- ja już przy tobie głośno myślę...

      Usuń
  5. Co by nie powiedzieć jabłka zimą bardzo się przydają- witaminy i pektyny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja pozdrawiam, tylko namówić wszyskich do jedzenie gdy czegoś jest dosyć, to trudna sprawa...

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...