*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 15 lutego 2016

rozmowa przy kawie

 - teraz codziennie zjadamy po dwa, trzy jabłka, takie świeże..
- ale jak masz dużo to szybko się znudzą...

- jak to jest?, że ziemniaki się nigdy nie znudzą?
- i jeszcze chleb, ten też trzeba jeść codziennie i nigdy się nie znudzi....

6 komentarzy:

  1. Ziemniaki to już dawno mi się znudziły,nie lubię zapachu takich z wody.
    No ale coś jeść trzeba kartofle i chleb to wypełniacze na talerzu:)
    Jedyne co mi się nie nudzi to właśnie ta kawa przy której rozmowy prowadzisz.:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz chinczycy to muszą mieć ryż.....
      i dla mnie kawa musi być... :)

      Usuń
  2. Mnie jabłka się nie nudzą, szybciej ziemniaki :) kiss miła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u nas muszą być codziennie ziemniaki oczywiście, ale to specyfika regiony- u sąsiadów też, (prawie wszystkich, w rodzinie zaś u wszystkich.) :) Chwilowo także jabłek mamy pysznych pod dostatkiem..... :)

      Usuń
  3. Zwykłe rzeczy się nie nudzą. Te "lepsze" - owszem ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...