*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 11 grudnia 2015

gwiazdka z bloga

09.12.2015 r ogłosiła Klarka rozstanie z ostatnim egzemplarzem książki Jej autorstwa.
Jakieś grudniowe gwiazdki wyciągnęły moją Alis z maszyny losującej i mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się przeczytać: "Dziś też Cię kocham". Grudniowe niespodzianki już mi się zdarzyły:




To moje pierwsze wygrane w zabawie blogowej- 11.12.2011



To niespodzianka dla mnie w następnej zabawie-  6.12.2013
Bardzo mnie ucieszyła ta poranna grudniowa przygoda.


drugi  tydzień czasu oczekiwania: (czwartek)

 - czteroosobowe spotkanie w bardzo miłej atmosferze, przy słodkiej bułce z kruszonką i kubku parującej gorącej kawy. Bez pośpiechu, prędkości światła.
Wiem, że nie zawsze możemy próbować zwolnić tempo, ale w moim życiu, po naprawdę dynamicznym okresie, w końcu mogę zwolnić.

11 komentarzy:

  1. Cieszę się Alis, że nadszedł dla Ciebie lepszy, spokojniejszy czas i na dodatek los usmiecha się do Ciebie i obdarowuje prezentami oraz sympatycznymi spotkaniami. Zycie czasem potrafi być piękne, pozytywnie zaskakujące i wzruszające, a więc dla tych chociażby chwil warto żyć!:-)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaskoczona byłam ogromnie, uśmiechałam się cały dzień :)

      Usuń
  2. Super, że się udało. Chwila radości bezcenna :)))

    Dobrego dnia, Alis :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne wygrane. Zawsze człowieka cieszy, gdy może spędzić czas jakiś w miłym i dobrym towarzystwie. A życie w wolniejszym (niż niegdyś) tempie też chyba mi służy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę to trwało, zanim sobie uświadomiłam zalety, byłam przerażona tym spowolnieniem- co ja teraz będę robić?

      i ja pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ty to potrafisz te gwiazdki... jutro robię wianek na drzwi z szyszek, może się uda, a może nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazuj ten wianek plissssss


      w styczniu bedzie dwa lata, gdy od Ciebie też miałam gwiazdkę :)))))) to cudna pocztówka z owcą.


      wtedy dałaś mi taki promień gwieździsty, że pamiętam do dziś

      Usuń
    2. wianek leży, połowa szyszek przepadła i nie ma winnego, więc czekam na zielone gałązki...Paddy się wypuścił w las

      Usuń
  5. zazdroszcze Ci zwolnienia tempa... do mnie ze i ja musze ale jakos tak "z punktu" sie nie daje ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak złożyło się przypadkowo..... ale trochę to trwało zanim się przystosowałam......

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...