*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 15 grudnia 2015

dziękuję bardzo

przesyłka z książką od Klarki Mrozek dotarła, hura
blogowy świat potrafi zadziwić i dać sporo radości.

Klarka Mrozek
dziękuję Klarko, ile to ja razy oglądałam tą okładkę na Twoim blogu :)




Adwentowo:
- w tym miejscu: codzienne ciekawe rekolekcje adwentowe dominikanina

tu wprowadzenie, gdyby trudno było je znaleźć.

10 komentarzy:

  1. To na pewno będzie ciekawe przeczytać książkę Klarki :-). Na polecany kanał zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Twoją radością. Tego dominikanina też bardzo lubię i chętnie słucham. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero po linkach do niego trafiłam, zaciekawiło mnie wprowadzenie, i nawet spora popularność youtube, w pierwszej dziesiątce polskich filmów.

      Usuń
  3. nie ma za co :)
    nic więcej nie zapakowałam bo mnie powaliła rwa kulszowa i nie mogę się ruszyć z domu

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chętnie poczytała...Dobrze że masz dobry nastrój:)Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę dopiero do niej przysiąść......... :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...