*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 24 września 2016

przyda się 6

idzie jesień z pełnym koszem

papryka konserwowa czerwona zielona żółta zalewa po kartusku
kilka słoików przygotowałam takiej papryki w krążkach do dekoracji na zimowe potrawy. Warzywa w zalewie kartuskiej spokojnie stoją jakiś czas w lodówce i ze słoika można podbierać w miarę zapotrzebowania na kolory.....

przyda się taki krążek papryki do dekoracji półmiska z mięsem, gdy zaprosimy gości

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam paprykę :) Jest bogata w witaminę C :) Z papryki można przyrządzić paprykę faszerowaną z mięsem mielonym i ryżem ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się zapędziłam w przetworach, ze zapomniałam zostawić paprykę....
      ehhh zycie :)

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowe, oryginalne.Pozdrawiam serdecznie. Dziś znowu jakby chłodniej, prawdziwa jesień...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne zdjęcie, które uświadamia mi, że przyciąga mnie żółte z pomarańczowym... muszę chyba pomyśleć o tym duecie w domu, szczególnie na zimę :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. fajnie tak przynosić własne słoiki w zimie...

      tylko nie ma komu pustych znosić z powrotem do piwnicy...

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...