*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 23 września 2016

zielono.....

nam...
pietruszkowe love....
kluseczki z pietruszką

propozycja podania

zachwyciły pomysłem, smakiem  i wyglądem
Przepis od Kaaemi:

0.5 kg mąka. Łyżeczka soli. 5 jajek . Szklanka wody. Wymieszać

I dowolnie: zblendowana pietruszka (od dekoracyjnej są bledsze) , zamiast szkl wody- puree z dyni, albo wodę z sokiem z buraka..... :)
przetarte przez sitko zwane: kluseczkomania
Do wody w której gotujemy kluseczki dodajemy 2 łyżki oleju

6 komentarzy:

  1. Zielone kluseczki wyglądają pysznie, muszę wypróbować przepis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pół kilograma to naprawdę spora porcja, Dla nas bedzie starczało z połowy :)

      Usuń
  2. Lubię szpinakowe, tak jakoś :) kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, również piękny zielony kolor podasz na talerzu:) Miłam ci ja rządek szpinaku posiany tydzień temu, pieknie wschodził!!! Ale koty kuwetę tam sobie zrobiły i nici z zielska!!!! EH, zycie!!!

      Usuń
  3. Świetne kluseczki ;) Do rosołu idealnie nadają się ;)
    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te z pietruszką tak, ale ogólnie kluseczki nie tylko, akurat podesłali mi zdjęcie takich klusek z dynią i sosem miodowo orzechowym bajka :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...