*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 11 marca 2015

musiałeś, musiałeŚŚŚ ?

6.53
 za oknem już dzień, (w końcu jest jasno)
dyn, dyn, dyn, dyn, dyn, dyn, dyn, dyn

- musiałeś, musiałeś mnie zbudzić?

Budzik odpowiada głosem Mamy:
- musiałem, czas wstawać do szkoły 

Na parterze, słychać: Kukurykuuuu,  Kukurykuuuu
 powtórzy się jeszcze trzy razy, co kilka minut.....
dzwonek budzika w komórce, jak za dawnych czasów- pianie koguta.
Ale czasy mamy inne, lepsze....
Jest nowy dzień.

11 komentarzy:

  1. Budzik z głosem mamy, czy mama w roli budzika?

    6,53 ... ymmm, marzenie, mój budzik dzwoni o 5-tej :( Mogłabym budzić koguta i kury. I kaczki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mama odpowiedziała na wrzask skierowany do budzika....:)

      Mogłabyś.....
      pytanie czy lubisz budzić koguta i kury.........
      Ja jeśli muszę to wstaję, ale z trudem

      :)

      Usuń
    2. Może i lubiłabym budzić, ale chyba kaczki bardziej niż kury:) jestem rannym ptaszkiem - wstawanie nie jest takie straszne ...
      Uściski, Miła :)

      Usuń
  2. oj budzik

    u mnie to jeszcze dwie drzemki - zazwyczaj

    i to po 15 minut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nastawiasz go po prostu na wcześniejszą godzinę?

      Usuń
    2. Tak, 30 minut wcześniej, muszę tak, inaczej to ciężko mi wstać, chyba że gdzieś jadę, to wstaję nawet przed budzikiem :)

      Usuń
  3. Ostatnio budzę sie wcześniej niż koguty. A w ogóle dość skowronkowana jestem, u mnie więc budziki nie mają racji bytu.
    Usmiech Ci Alis zasyłam podwieczorny i zmęczony, bo o tej porze już tylko do odpoczynku się nadaję!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy Twojej wesołej załodze dużo pracy. Podziwiam, tak z głębi serducha.
      Ja zaś Ci życzę udanego i spokojnego bez przygód dnia :)

      Usuń
  4. nie cierpię budzika - rozumiem dziecię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak się zmotywować, żeby wstawać chętnie? :)

      Usuń
  5. https://www.pinterest.com/dorotawrona/background-black-and-white/

    Kolorowy trening antystresowy

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...