*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 1 sierpnia 2016

a oni mieli....

...a oni wszyscy mieli sprawę do mnie (!)
  • telefon
  • messendzer
  • esmes
  • pytanie
a ja rozmowę miałam.. ważną (!) najważniejszą na świecie...- łzy szepty, trudne wyrazy....
trudny dzień dla niektórych- 16 lat temu w tragicznym wypadku zginął najbliższy.....

3 komentarze:

  1. Choć to bardzo trudne, dobrze być wsparciem dla kogoś, kto nas potrzebuje, naszego słuchania, naszych słów, empatii. Żyjemy w czasach, gdy od tematu śmierci ucieka się, jakby nie istniała, spychamy do podświadomości, jakbyśmy byli nieśmiertelni. Tak trudno jest trwać przy kimś, kto nosi w sercu wielką stratę.Ale to wielka rzecz :*

    Dwadzieścia lat temu mój mąż nieomal nie zginął w wypadku samochodowym. Przeżył śmierć kliniczną i wrócił stamtąd z Bożą pomocą... Wtedy, w nocy, wygrażałam Bogu i urągałam Mu, a On się na mnie nie pogniewał i zwrócił mi męża. Nigdy nie zapomnę tamtych dni, choć mogę się wciąż ciszyć miłością męża i jego obecnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. są tak ważne chwile w naszym życiu, ze na zawsze zostają w naszej pamięci...
    Twoje ciepłe słowa o Waszym małżenstwie sprawiają niesamowitą przyjemność....

    powodzenie Kaczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy mamy trudne daty dla nas, a nie ważne dla otoczenia, bo o nich nie pamięta, gdyż ma swoje własne trudne chwile.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...