*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 8 sierpnia 2014

warzywka posmakujesz?

Takie pytanie padło na grillu u mojej siostry.
To danie doskonale smakuje na:

diecie wątrobowej

cukinia kalafior brokuł papryka
warzywka z grilla, chleb zapieczony z masłem ziołowym, szaszłyk
 w folii aluminiowej znalazły się:
  • różyczka kalafiora
  • różyczka brokuła
  • krążek cukinii
  • krążek cebuli
  • pieczarka
  • pasek papryki
  • cieniutki pasek papryczki chili (w pierwszych dwóch miesiącach diety, lepiej zrezygnować z tej ostrej przyprawy)
polane delikatnie olejem, posypane przyprawą, którą używa się w kuchni (tu Warzywko)
Pieczone ok 40 minut, bezpośrednio na węglach grilla, potem ułożone na ruszcie.
Smak i zapach potrawy nie do opisania. Bossskie....

Na diecie wątrobowej:

 O śniadaniu na diecie wątrobowej
Na obiad można zjeść:
  lin pieczony w folii
 pulpety z indyka
drobiowe mięso, warzywa i nowalijki
Tu o lekkim deserze .
A tu TOP 5 na diecie wątrobowej 

Z grilla
warzywka

5 komentarzy:

  1. Mniam, coś tam mam z tych warzyw, idę się wykazać do kuchni :) kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda smakowicie, mniammmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...