*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 5 sierpnia 2014

prawej ręki- lewą ręką

 można oczywiście, pomalować paznokcie. To doskonała zabawa na upalne dni. A malowanie lewą ręką przez praworęcznych- niezłe wygibasy.
malowanie lewą ręką
jako podkład posłużyła nam górna część kartonu od pizzy




A kiedy w końcu spadnie deszcz, można jeszcze pomalować kamienie i  pośpiewać :)
malowane kamienie
oczywiście w czasie deszczu, koty śpią :)

6 komentarzy:

  1. Jesteście super kreatywni - gratuluję...kamienie cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi miło, sprawiłaś mi tym komentarzem dużo radości. Staramy się się coś ciekawego wymyślić i zrobić. Nie ma co ukrywać, to dzięki blogom i internetowi było możliwe. Dlatego lubię zaglądać w różne miejsca..... i do Ciebie też, miłego....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ciekawostka: kamień z kotem (!) ma z drugiej strony myszkę, którą pokazujemy na pytanie: co najbardziej lubią koty?

      Usuń
  3. No proszę jak kolorowo, twórczo i miło, takie wakacje to ja rozumiem :) piękni jesteście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staramy się :)))
      malowanie kamieni wymknęło się z pod kontroli, wszyscy chcą, tylko to plakatówki, więc kolorowo będzie.... gdy spłyną

      Usuń
    2. To dobrze, coś tam zawsze zostanie, artystycznie spłyną :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...