*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 28 sierpnia 2014

zakończenie wakacji

Ostatnie dni wakacyjnej wolności...
Szkoła czeka.
Isia z Kumpelką upiekły ciasto zebrę.
Julijanka przygotowała ośmiornice na wyspie. W tajemnicy: zamiast palmy kokosowej, wyszła nam jabłońpomidorowa, ale w wakacje wszystko może się zdarzyć.....

ośmiornice na wyspie
ośmiornica owinęła mackami widelec........ na zakończenie obiadu, talerze i miska były puste

ośmiornice na wyspie

wersja: wakacje 2013

Plaster sera, a tyle można zrobić. Z jednej połowy: słońce i promienie. Z drugiej połowy- piasek, piasek, piasek na plażę ( jak najdrobniejszy-> można kroić, kroić i kroić....

 

12 komentarzy:

  1. Gratulację dla dziewczynek za sztukę kulinarną - jak wesoło na tych Waszych talerzach :) A szkoła cóż... tęsknię za szkołą, ach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesoło na talerzach? Gdy przychodzą też jest wesoło, tylko muszę przystopować, zwolnić.....
      A ja nie tęsknię za szkołą. Wolę teraźniejsze życie....

      Usuń
    2. Tęsknię za szkołą w której pracowałam. Choć za podstawówką do której chodziłam też, to były jednak beztroskie lata , Pa, pa

      Usuń
  2. Eeee, ja tam widzę palmę :)))

    Dziewczyny uzdolnione nie tylko kulinarnie ale i artystycznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz palmę? to postaram się wkleić jej zdjęcie: specjalnie dla Ciebie MM. Jak ja lubię Twoje komentarze. Dzwigam ten mój ciężki worek, a po Twoim komentarzu---- lżejszy jest. Jak to robisz????

      Usuń
    2. MM wrzucam dla Ciebie zdjęcie :)))

      Usuń
    3. no i miałam rację!!!! palmy jak malowane!

      a to Hawaje czy inne tropiki ;)))))

      Usuń
    4. to nasze wakacyjne obiady, gdy jest nas więcej. Dobrze zajmuje czas armii, gdy jest ich dużo lub pada deszcz. Kiedyś jeszcze trafiliśmy na film o ośmiornicach, dopiero zabawa była :)

      Usuń
  3. Twórczy kulinarnie koniec wakcji, a do tego poproszę czerwone wino, bo na nalewki jest zbyt wcześnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z winem nie próbowaliśmy, ale ciekawa propozycja, chyba by mi posnęli potem :)

      Usuń
    2. Dobry sen to podstawa w wakacje i po również :)

      Usuń
  4. http://prl-kuchniadanusi.blogspot.com/
    ciekawe przepisy

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...