*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 12 sierpnia 2014

moje auto

lubię, pieszczotliwie pogłaszczę, poklepię.
Dziś rano wkładam kluczyk do stacyjki. Próbuję jeszcze raz, jeszcze raz...
Kluczyk ani drgnie, ani w prawo, ani w lewo, ani lekko, ani na siłę......
Nie odjechałam, blisko było, poszłam pieszo.


Ale teraz się zacznie....

dopisek z 13.08.2014 :)

- dobrze, że to się stało w domu, a nie na wycieczce
- czy masz kluczyki od tego samochodu ( kiedyś próbowałam uruchomić auto innymi kluczami)
- zepsułaś mamo samochód, ale to ja wczoraj wyjmowałem klucze 
- nie chce ci odpalić? niemożliweeeee.......

Mechanik potwierdził, uszkodzona stacyjka

8 komentarzy:

  1. Ooooo, to teraz Ci współczuję! Módl się, żeby to nie było coś poważnego.
    W zeszłym roku jak mi piardło to na naprawę poszło blisko 4 tysie,...a potem jeszcze starszą psiarkę sparaliżowało i trzeba było u weta zostawić kolejną niezłą sumkę. Summa summarum musiałam się zapożyczyć a potem spłacać długi do samej zimy.

    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jeszcze ile szarpnie naprawa, a raczej wymiana stacyjki,
      trzymam się :)
      tylko sama nie wiem czego...

      Usuń
    2. nie......
      i będzie drogo, już wiemy :(
      ruszamy z moją sis, jednym autem...

      Usuń
  2. A może to tylko stacyjka i małe kuku. Alis życzę Ci małego drobiazgu z samochodem i opamiętania się za bliskich sąsiadów bez taktu. Dużo dobrego na co dzień Serdeczności. BB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie S są w porządku tylko czasem się zirytuję....
      stacyjka, miałaś rację

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. z akumulatorem to miałam kiedyś kilka przygód...
      dobrze, że teraz mam dobry...

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...