*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 13 sierpnia 2014

chleb zapiekany

W końcu udało mi się przygotować kolaż ze zdjęciami naszego ulubionego dodatku do grilla. W naszej rodzinie przygotowujemy  dwa takie chleby również na większe uroczystości. To znaczy, gdy spotykamy się w większym gronie :)
Przygotowujemy masło i zieleninę: może być koperek, szczypiorek, pietruszka, jeśli lubimy to dodajemy też posiekany czosnek.
Na folii aluminiowej układamy kromki posmarowanego masłem chleba. Zawijamy i wstawiamy do piekarnika. Zapiekamy od 40 do 60 minut.(180 stopni)
chleb koperek czosnek
Można wyobrazić sobie zapach tak zapieczonego chleba ???


Tu można zobaczyć zapieczoną bułkę

5 komentarzy:

  1. zrobię teraz, w czasie długiego weekendu... i masełko, widzę, własnej roboty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zapomnij "obfocić" chętnie zobaczę. Masełko mam zamówione u Pani, która robi. Masło i twaróg. Połowa kostki bo właśnie bierzemy po pół z sąsiadką :) Zawsze w środy :)))

      Usuń
  2. mniam to za mało powiedziane
    u nas po 3-4 kromki zjadają
    powinno być:
    mniam mniam mniam mniam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...