*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 27 sierpnia 2014

Jak wygląda nic?

- Czy możecie pożyczyć nam przyczepkę do samochodu?
- Możemy, a co chcecie przewieźć?
- nic.

Zagotowałam się. Taka wielka tajemnica?

-aha! a Jak wygląda NIC?
- .......
- jest lekkie, ciężkie, kolorowe, długie, krótkie....?
- a ile kosztuje NIC?
- 3 zł 30zł 300 zł czy 3 tysiące? ... 30 tysięcy ??????

- ach, nie, nie, chcemy tylko przewieźć łóżko od mojej siostry...

5 komentarzy:

  1. Ludzie są dziwni. Niektórzy. Wkurzające. Ja staram się w takich sytuacjach przechodzić do porządku dziennego, żeby sobie nie psuć humoru.
    A co do Kaszubów, a ściślej kaszubskiego to kiedyś zapytałam przez telefon pewną panią z Pucka jaka u nich pogoda. A ona mi na to: u nas komudno, a u was też? A u nas, nie wiem - odparłam. Uściski, BB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta rozmowa zakończyła się śmiechem, ale czasami ludzie są bardzo tajemniczy............
      Kaszubski nad samym morzem, różni się od innych. Zresztą w każdym regionie mówi się trochę inaczej. Pozdrawiam. Ciekawego dnia :)

      Usuń
  2. ha ha...no cóż?!

    a mnie skojarzył się od razu taki wierszyk:

    W słonecznym cieniu,
    na miękkim kamieniu,
    młoda staruszka,
    stojąc siedziała
    i nic nie mówiąc opowiadała

    ;)) ...nie wiem dlaczego?!

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha fajne
    fajnie się pośmiać....

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...