*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 2 sierpnia 2014

jak poprawić sobie humor

Polazłam do Małgosi na piecyku i ślinka mi pociekła.
Zrobiłam z mojego przepisu:

 szybkie ciasto z owocami lub kakao

W wersji śliwkowej:
To co popijamy przez ostatnie 3 upalne tygodnie:
  • woda z sokiem z cytryny i miętą
  • koktajl śmietankowo-truskawkowy (bomba kaloryczna- na prawdziwej wiejskiej śmietanie)
  • pomidor malinowy z bazylią w dwóch wersjach: słodko kwaśnej i tradycyjnej, dużo soli i pieprzu listki bazylii są oznaczeniem
  • herbatka saga w czajniku (tylko grzyb słaby w tym roku- to tekst z dawnej reklamy :)
 I dobry humor powraca :)

8 komentarzy:

  1. Ależ smakowitości!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ja też mam w planie ciasto...marchewkowe ale czekam aż ból głowy ustąpi :/

    idę robić pomidora z bazylią, solą i pieprzem...może to mi pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postanowiłam taką kurację miesięczną zrobić, wiesz: potas, magnes itp. :))
      chciałam kupować sok pomidorowy, ale mnie oświeciło, że gdy pomidora zmiksuję, to w najczystszej postaci będzie. A, że ja pomidory nie bardzo, to kombinuję ;)

      Usuń
  2. Ciasto ze śliwkami? Zawsze i wszędzie :) Zapraszam na konkurs http://xcookandlookx.blogspot.com/2014/08/stuletnia-gospoda-katarzyna-majgier.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, :) a ja własnie zabieram się za marchewkowe, kiss miła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co Wy z tym marchewkowym macie? wszyscy robią i jedzą ? jesienią spróbuję :)))

      Usuń
  4. Pychota prawdziwa. A mnie po słodkim zawsze humor się poprawia.
    Teraz dwa tygodnie laby na polskich wczasach z polskim jadłem. W jadłospisie na dziś tez ciasto, może ze śliwkami :) Pozdrawiam Cię Alis cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to odpoczywaj, nabieraj sił i pomysłów na nowe posty. Z tego jadłospisu to kilka zdjęć zrób. Pokaż jak po polsku gotują. Mnie to ciekawi :))))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...