*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 7 sierpnia 2014

cukinię dostałam

i przygotowałam szybki dodatek do obiadu.
Zdjęcie to dowód dla ogrodniczki, która miała wątpliwości czy przygotowałam cukinię na pewno :)
cukinia do obiadu

Dziękuję P., pyszne było :)


Cukinia na ciepło 

(szybki dodatek do obiadu)
- cebula w kostkę drobną
- cukinia w plasterki cienkie
- zeszklić na maśle cebulę
- dorzucić cukinię
- doprawić warzywkiem
- chwilę pogotować, żeby cukinia zmiękła

gotowe w kilka minut, dorzuciłam jeszcze kilka listków pietruszki :) .

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię cukinie, z czosnkiem, grillowane, mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja pierwszy raz smakuję i przyrządzam, nie miałam jeszcze. Ale nowe wyzwania, hahaha

      Usuń
  2. uwielbiam cukinię!!! najbardziej z cebulką i młodymi ziemniaczkami - wszystko razem najpierw podsmażam a potem duszę na wolnym ogniu, z dodatkiem ziół - zaczynam od ziemniaczków pokrojonych w plastry a potem reszta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...cukinię kroję w grube plastry, dzięki temu jest chrupiąca :)

      Usuń
  3. dzięki podeślę przepis, bo ma dużo cukinii w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...