*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 1 lutego 2017

z życia, z piosenki....


kolejna para, małżeństwo rozchodzą się...
  • jak mało znamy ludzi
  • dwójka dzieci, sympatyczni, pracę mieli, zaskoczenie dla mnie ogromne
  • jak bardzo pozory mylą, zawsze uważałam ich za zgraną rodzinę

Dziewczyny są już inne, potrafią wyzwalać się z toksycznych związków...

TAMTA DZIEWCZYNA:
Ona nie chce być, taka sama jak ja
Nie zna granic i nie zamierza się bać.
Nie zatrzyma się, kiedy Ty będziesz chciał
Ona nie chce być, taka sama jak ja.
(Ooooooo) Którą z nas chcesz kochać, którą z nas?

5 komentarzy:

  1. Tak to jest, tak to bywa, że w życiu nie jest jak w bajce. A ponieważ jedno zycie tylko mamy, to trzeba zrobic wszystko by być szczęsliwym i by nie unieszczęsliwiać innych...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami ostre cięcie jest lepsze niż wieczna szarpanina. A pozory jak wiadomo często mylą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na starość to się trzeba zaprzyjaźnić! Mieć wspólne pasje i zainteresowania. Jeżeli nie potrafimy tego zrobić, to lepiej się rozstać , i nie męczyć ani siebie ani tym bardziej tej drugiej osoby. Nie jesteśmy niczyją własnością. A poza tym kto to kuźwa wymyślił to małżeństwo??! Toż to istne kajdany som ...;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zycie pisze rozne scenariusze a ludzie potrfia zaskakiwać Nigdy nie wiemy co się dzieje za sciana u sasiadow Czlowiek przybiera rozne formy i czasem role.... Co za czasy Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię piosenki Sylwii Grzeszczak :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    Patryk

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...