*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 20 lutego 2017

3xp

do poczytania:
u Wilmy
Czasy anonimowości w sieci dawno skończyły się. I to, co się raz napisze, nigdy z internetu nie zniknie, a zaszkodzić może bardzo... 
Nie daję, więc sobie prawa na to, aby ograbiać swoich bliskich, przyjaciół czy odgrywających jakąś większą rolę w moim życiu ludzi, z ich życia prywatnego. Dbam o ich dobre imię i pamięć, cokolwiek mi złego zrobili. Szanuję ich. Nie chcę skrzywdzić. Dlatego wolę pisać głównie o sobie. Bezpiecznej...

do posłuchania:
jeszcze zima.....przepięknie......    przepięknie.......

do przygotowania:


kluseczki pietruszkowe do rosołu, jeszcze nie w moim wykonaniu, ale będę próbować


Ciasto na kluseczki:
0.5 kg mąki. 
Łyżeczka soli. 
5 jajek . 
Szklanka wody. 
Wymieszać. Lub z dodatkiem wody dodać zblenderowaną pietruszkę (lub inne zielone lub dynię- to będą żółte)- kolor wody ma być koloru przyszłych kluseczek. Do wody w której gotujemy kluseczki dodać 2 łyżki oleju, aby kluseczki się nie sklejały :).

Ciasto należy wyrabiać, aż stanie gładką i lśniącą masą, możemy zrobić to mikserem, pamiętając aby ciasto było dobrze napowietrzone, jeśli jednak przygotowujemy niewielką ilość praktyczniejsza będzie drewniana łyżka.

9 komentarzy:

  1. Na polecanym przez Ciebie blogu zaistniało zjawisko, którego nie lubię - autorka skrytykowała inną blogerkę nie informując czytelników, o kogo chodzi. Zrobiła dokładnie to, przed czym sama przestrzega i co potępia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klarko, to chyba źle odczytałaś wpis. Nie podawałam linku do tego bloga, bo szanowałam jej anonimowość. Podałam zachowanie tej konkretnej autorki pewnego bloga jako przykład a nie jako dowód. To różnica.
      Sprawa w komtarzach była wyjaśniana.

      Usuń
  2. Kluseczki wyglądają interesująco. Daj znać jak wypraktykujesz. Najlepsze są sprawdzone przepisy;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam rosól pachnący pietruszką...

    OdpowiedzUsuń
  4. och! mniam :))

    a Vivaldiego poproszę już o wiosnę... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kluseczki ietruszkowe to dla mnie nowość a ze jestem fanem pietruszki to już je uwielbiam Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty mi zawsze narobisz apetytu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapytam:dlaczego zostałam zacytowana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobry cytat i linka do Twojego bloga Wilmo, kto chce zrozumie, a jeżeli ktoś ma jakieś ograniczenia w głowie, to żadne tłumaczenia nie pomogą. Nie masz się z resztą z czego tłumaczyć. Ucałowania :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...