*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 16 lutego 2017

hipokryzja


... w życiu i tak bywa...
  • niektórzy mogą, a niektórzy NIE mogą !!!
  • jak pojmować sprawiedliwość?
  • trzy razy można stracić ( niektórzy sześć), ale TY ani razu !!! TEN raz zniesie Cię do parteru, poziomu, podziemia (dokąd pójdziesz na skargę?)

a 606 odsłonięć posta dzisiaj.....
  • możesz się żalić....
  • albo cieszyć.... 



pewnie {tylko....}
... trzecia kategoria ...

..... 


kamienny płot.
.......

u eM

5 komentarzy:

  1. Ale to może być tak, że ta trzecia kategoria, będzie pierwszą. Wszystko się zmienia od punktu widzenia/siedzenia. Jesteśmy tam, gdzie jesteśmy i dbajmy o siebie, na resztę nie mamy wpływu. Kisses miła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpływu nie mam, ale ciśnienie czasem podniesie... jeszcze mnie trzyma, lezy na wątrobie...

      a może to tylko wirus jakiś...

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że szybko Ci minie :*

      Usuń
  2. Czasami nie ma do kogo pójść na skargę - chyba że do samego siebie...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...