*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 23 lutego 2017

krem czekoladowy

... chyba każdy mając dzieci w latach 80 i 90 miał w domu szklanki od nutelli. Jeszcze u niektórych można je spotkać...
Teraz od kilku już lat hitem jest powiedzenie: "mam smaka na maka", bywamy tam czasem, krążąc po kraju.....
mam smaka na maka
i nam się zdarza bywać....

5 komentarzy:

  1. Alis, faktycznie mam szklankę po nutelli. A do McDonald wpadam najczęściej na kawę, gdy jestem w Łodzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzeszę frytkami z Macka. ;)
    Posłałam do Ciebie maila. Będę wdzięczna za odzew. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie posiadam. I nie bywam. Takie dziwactwo;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Alis :)

    Też mam szklanki po nutelli :) Doskonałe są do picia napojów zimnych :) Na zdjęciu same pyszności :)

    Pozdrawiam,

    Patryk

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...