*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 30 listopada 2016

my...

... to Ciocię zawsze (!) słuchamy

  • czy może być milsze zdanie komplementem?
  • czy może być milszy zaimek osobowy niż MY? 
znaczy przecież tak wiele, że mamy bliskich wśród nas



PS dla zainteresowanych wieści z rorat w wieczornych komentarzach z poprzedniego dnia (oczywiście w miarę możliwości , może mi się nie udać codziennie)

13 komentarzy:

  1. u nas pierwsze roraty Hani już za nami :) Ależ było zadziwienie kiedy w ciemnosci rozbłysły te wszystkie lampiony! :) Piękny czas roratni... niech ta radość oczekiwania ogarnie nas wszystkich z błogosławioną mocą :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30.11.16

      Wieści z rorat

      poranny deszcz ze śniegiem, po panią eM musiałam podejść, bo zapomniałam jej powiedzieć, że wyjedziemy kilka minut wcześniej aby zabrać K. Po kościele roznosi się wesoły głos Mateusza: o tuuu Antek jest, a tam Julka siedzi. Sporo młodszych dzieci w tym roku. W czasie kazania piękna opowieść o obrazie Czarnej Madonny. Nasza mała intencja z dziś: o zdrowie i za tych, którzy się leczą.


      I tu zbiegiem okoliczności na kawkę dał się zaprosić pan D, który w nocy wyjeżdża pendolino do Warszawy. Na porcję chemii jest umówiony. Godzina spędzona na rozmowie minęła bardzo szybko.

      Usuń
  2. My , to zupełnie co innego niż ja. Ja takie samotne jest i patrzy tylko na siebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. My znaczy że jest ktoś obok.W tych czasach to bardzo ważne słowo.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. My i my :) ważne, że szanują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najmilsza świadomość ,że jest się słuchanym i ze ktoś liczy się z naszym zdaniem.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...